Sunday, April 12, 2009

Discriminasion

I pick dis from someone blog too.

As u can see, the reality of Malaysian's Film Oraganisasion..



Bila Artis Buka Baju

Aku bawakan 4 senario berbeza berlaku, bila Artis buka baju secara langsung dan secara tidak langsung, awas ini entri bosan dihujung minggu.

Faizal Tahir

faizal buka baju

Gara-gara tindakan kurang sopannya membuka baju di konsert Rockin Birthday 8TV lalu, Faizal dicemuh oleh masyarakat. Dia pun sedar atas kesalahannya dan memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia, bukan itu saja dia telah di denda oleh 8TV melakukan kerja amal untuk stesen tu selama 6 bulan. Lebih perit lagi, dia tidak dibenar muncul dalam persembahan secara langsung selama 3 bulan oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) , ini bermakna dia terpaksa mengucapkan salam buat Anugerah Juara Lagu ke 22, dimana dia membawakan 2 lagu sebagai finalis.

Sumolah

sumolah

Kalau mengikut ketegasan SKMM terhadap Faizal, filem ini mungkin di banned dan tak dapat ditayangkan di Malaysia, lihat berapa ramai pelakon lelakinya tidak memakai baju dalam filem ini, malah pakai cawat lagi, tapi bila dapat kelulusan Finas, secara automatik bukak baju tidak menjadi kesalahan, sebab karang pelik pulak kalau sumo pakai baju kan?

Zarina An Julie (Anak Pontianak)

ZarinaAnJulie

Aiseh apsal tak bubuh full gambar nih, haha aku kompang kepala korang kang, aku rasa pon korang pun dah muak tengok tetek dada minah ni, mulanya aku komen gambar ni palsu dalam blog kawan-kawan, tapi nampaknya terpaksa jilat balik ludah aku, aku percaya ini gambar real beb, nasib dia baik kerana gambar paling kontroversi ini, muncul saat drama bersirinya Anak Pontianak telah pon tamat, jadi pakcik-makcik di SKMM tak dapat berbuat apa2 sampai sekarang, pelik sungguh bukan? mungkin lepas ini tiada lagi musim baru drama ini untuk dia. Atau siapa nak bet lepas ni dia berlakon lagi dengan selambanya :-O

No comments:

Post a Comment