Monday, March 22, 2010

My life

hari ni aku balik ke kampus life. xde pembaharuan. xde rase nak upgrade diri. aku terpikir, bile aku bole jadi sebaris dengan rakan-rakan yang cemerlang? aku rase dengan dak2 kelas aku sekarang nh pn macam makin renggang. x tau nape. aku wat salah ke? kenapa xde macam mase aku mule2 masuk. is it aku da x layak nak ade kawan? betul orang cakap, mulut kene jage mase kat tanah haram. kalau tak akan menyesal x habis.
aku teringat mase diploma. sekarang dengan diploma lain. aku cube ubah diri. ikut kekawan sekarang. masih macam dulu. member yang aku rase boleh jadi teman rapat pn makin mengurang. x semua orang macam aku. amin. aku bersyukur aku masih ada keluarga walaupun kami sedang dilanda badai.... subhanallah.

2 comments:

  1. sabar ye dolah... :) ehem2... hahahahha

    ReplyDelete
  2. yep.tu laa..huhu.
    sabo sabo ok:))
    saye pon belom mengharungi dunia uni..
    jgn la cite cite cmni..bedebor:O

    ReplyDelete